-
вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
-
(095) 14 85 351
-
college@cuspu.edu.ua

Відбулося засідання педагогічної ради коледжу «Альма-матер. Плюс»
25 вересня відбулося засідання педагогічної ради коледжу «Альма-матер. Плюс» на тему «Освітній процес в коледжі у 2025/2026 навчальному році. Психологічна підтримка учасників освітнього процесу та шляхи формування сприятливого освітнього середовища».
На засіданні було розглянуто важливі питання, що стосуються організації освітнього процесу в новоствореному коледжі.
Ключову доповідь «Про освітній процес у новоствореному Коледжі «Альма-матер. Плюс» 2025/2026 н.р.» представила т.в.о. директора коледжу, Балах Н.В.
Заступник директора з навчально-виховної роботи, Павленко О.М. детально розкрила наступні аспекти, що лягли в основу стратегії нашої діяльності:
- Забезпечення діяльності коледжу відповідно до чинного законодавства.
- Якісна підготовка фахівців та створення сприятливого освітнього середовища.
- Механізми внутрішньої системи забезпечення якості освіти.
- Прозорі та об'єктивні критерії оцінювання.
- Психологічний супровід та адаптація студентів першокурсників.
- Ефективна двостороння співпраця: батьки – коледж.
- План виховних, культурних, спортивних заходів.
- Стратегія формування позитивного іміджу коледжу.
- Профорієнтаційна робота.
Було розглянуто план підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2026 році. Особливу увагу приділено науково-методичній темі «Комплексне формування професійної, соціокомунікативної компетентності майбутніх фахівців шляхом інтеграції педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій» (заступник директора Павленко О.М., голови ЦК).
Також обговорено питання ведення ділової документації.
Проаналізували результати вхідного тестування, які ляжуть в основу індивідуалізації освітнього процесу.
Рішення, прийняті на педагогічній раді, формують міцний фундамент для якісного освітнього процесу в Коледжі «Альма-матер. Плюс». Ми налаштовані на досягнення високих стандартів освіти, інноваційний підхід та всебічну підтримку наших студентів.
Дякуємо всім учасникам за плідну роботу!